dimecres, 28 de març del 2018

36. La llibreria, INDIFERENT!!!. Per Joan Moncusí.

Indiferent, ...tot i que podria arribar a afirmar que "he perdut el poc temps que tinc (per llegir) amb aquest llibre"
Val a dir, però, que estava avisat i que em declaro culpable de cometre dos errors:
El primer, NO escoltar una persona bastant més entesa (i coneixedora dels meus gustos i necessitats literàries) que ja em va advertir que no calia que el llegís.
El segon, escoltar diverses veus que em van fer seguir llegint esperant un gran final... jo encara l'espero.
Pàgines i pàgines en les que no passa absolutament res, paraules i paraules que no expliquen absolutament res. Bé, sí que passen moltes coses, però succeeixen entre línies, quan tanques el llibre i el deixes a la tauleta de nit. 
Resultado de imagen de tintin bookshopNomés puc valorar positivament la forma com està escrit, la seva prosa, però res més... el personatge principal, la protagonista, la trobo buida i distant, no m'ha fet sentir ni alegria, ni pena, ni simpatia, ni antipatia... seria el que en diem indiferència, més o menys el que m'ha fet sentir el llibre. 
I aquí ho deixo, me'n vaig a tornar-lo a la biblioteca. Potser agafaré un "Tintín", hi passen coses i té prou color per pintar la grisor en la que m'ha deixat "La libreria".

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada