dilluns, 5 de març del 2018

21. La Llibreria, una opinió de Montse de Aizpuru

Montse de Aizpuru és la mare de tres dels nostres alumnes de l'escola: en Marc, l'Èric i la Júlia Ayats.  Ella mateixa ens comentava: "Tot i que sempre vaig de bòlit amb els nens amunt i avall i tinc poc temps per llegir, he agafat aquest llibre amb moltes ganes i m'ha despertat les ganes de llegir-ne més". Doncs, moltes gràcies Montse per les teves paraules i per inscriure't al nostre club.
Resultado de imagen de la llibreria llibreMontse, benvinguda al Club i t'esperem aviat amb alguna altra aportació!
Del llibre m'ha agradat la senzillesa de la història i m'ha sorprès el final que he de dir que també l'he trobat encertat dins les circumstàncies de la història. El vocabulari planer i les descripcions dels llocs i dels personatges fan que et vegis caminant pels carrers del petit poble costaner i et puguis imaginar com poden ser els veïns que envolten la Florence. Una història que et fa veure que de vegades les il·lusions personals es veuen truncades per circumstàncies alienes.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada