divendres, 2 de març del 2018

17. Una lectora poc corrent, una opinió a cura de Núria Comas

Hola a tots!
El segon llibre del Club que m'ha cridat l'atenció, i que he llegit just després de La llibreria, ha estat Una lectora poc corrent, d'Alan Bennett
Resultado de imagen de Una lectora poc corrent, d'Alan BennettSegurament jo no l'hauria triat si l'hagués vist en una llibreria... però ara estic contentíssima d'haver-lo descobert. A mi m'ha agradat molt! I m'ha fet molta gràcia llegir aquesta història sobre la reina d'Anglaterra, que s'aficiona a la lectura per casualitat, i de mica en mica els llibres la van absorbint tant que deixa d'interessar-se pels actes que habitualment ha de fer, o comença a arribar tard a tot arreu, quan abans era absolutament puntual. 
He llegit la novel·la amb un somriure a la boca, i m'he quedat sorpresa pel final. No el puc explicar... evidentment, però sí que us diré que és una situació d'allò més còmica.
Potser sí que no hi ha gaire acció, però jo he xalat moltíssim amb aquesta lectura i no puc evitar somriure quan recordo alguns passatges de la novel·la, com quan la reina, en un acte públic, s'entreté a preguntar als assistents quin llibre llegeixen... Una delícia molt divertida!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada