dimecres, 18 d’abril del 2018

Suggeriments per Sant Jordi: Joan-Lluís Lluís, Jo Nesbo, Marta Rojals

La nostra companya Montse Gironés ens va escriure un correu i ens va fer una proposta molt interessant:
Quin llibre podeu recomanar per Sant Jordi?
http://www.biblioametlla.cat/wp-content/uploads/2018/03/portada_jo-soc-aquell-que-va-matar-franco_joan-lluis-lluis_201801101306.jpgJa tenim els primers suggeriments i els volem compartir amb vosaltres!
El meu suggeriment és Jo sóc aquell que va matar Franco de Joan-Lluís Lluís, Premi Sant Jordi.
Jo no l'he llegit però he llegit algunes algunes crítiques i l'altre dia en van parlar a tv3 i té bon aspecte.  (Meritxell)

Penso que si vols gaudir de veritat, cal tenir un llibre que et faci passar pàgines com un esperitat. Recomanaria un autor que està molt de moda darrerament, Jo Nesbo. (Joan)  

La meva proposta per Sant Jordi:  la Marta Rojals. Escriu articles a Vilaweb i els ha recollit en un llibre que es diu No ens calia estudiar tant ( el qual tinc pendent a llegir) però jo volia recomanar les seves dues novel·les:
Resultat d'imatges de marta rojals llibres- Primavera, estiu, etc... La protagonista torna al seu poble natal de les Terres de l'Ebre per veure la família i de pas reflexionar com tira endavant a la seva vida.  Ideal per a qui vulgui una mica de romanticisme.
- L'Altra La protagonista està a la trentena de la seva vida i es troba amb diverses situacions que la fan plantejar-se les seves rutines. Final al·lucinant. 
Són novel·les de problemes quotidians amb personatges amb els que és molt fàcil identificar-se. No penseu que és una novel.la en la que no passa res i s'està 200 pàgines divagant dels seus sentiments i problemes; res més lluny de la realitat.  Per mi la Marta Rojals va ser una descoberta i quan l'he recomanat ha agradat molt així que espero que també us agradi a vosaltres. (Noèlia)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada