dimarts, 10 d’abril del 2018

46. Una lectora poc corrent, l'opinió d'Eva Martín

Eva Martín, la mare de la Sandra Escriche, és una gran lectora que també va participar en les propostes literàries del curs passat. Ens explica que ha aprofitat que els peques estan de colònies per poder opinar sobre Una lectora poc corrent, d'Alan Bennett. Moltes gràcies i benvinguda al club.
Resultado de imagen de Una lectora poc correntUn altre cop, és un llibre que no hagués triat mai i que sortosament et fa descobrir un altre títol més per afegir a la meva motxilla virtual de lectures. 
Ha estat un llibre curt i fàcil de llegir, i per mi és dels que catalogo com a 'perillós'. Ara estic una mica desentrenada (en un fragment del llibre, la reina compara el gust a la lectura amb un múscul que s'ha d'entrenar), però quan llegeixo un llibre que em parla d'altres, acostumo a tenir la necessitat de llegir-los també... així que no només em porto aquesta lectura, sinó que també em quedo amb un grapat de títols en llista d'espera...
LECTURA 10 D'AQUEST LLIBRE

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada