dilluns, 30 d’abril del 2018

Wonder, una lliçó de vida pel Club de Lectura de Dominiques

Resultat d'imatges de wonder de rj palacioHem aconseguit 16 ressenyes de La Llibreria...
En total ens heu enviat més de 50 opinions...
Hem rebut moltíssims suggeriments...
Som més de 50 persones inscrites al Club de Lectura de Dominiques...
Anem llegint, cadascú al seu ritme...
Estem començant i estem contents...
Provem ara amb Wonder de R.J. Palacio?
Un llibre que podeu trobar en català i castellà...
Ara també una pel·lícula protagonitzada per Julia Roberts...
Una història entranyable, emotiva i educativa que no et deixarà impassible...
Un llibre que no és només un llibre, 
és una lliçó de vida!

3 comentaris:

  1. Hola a tothom! Em sembla fantàstic que hàgiu escollit aquest llibre per incorporar-lo a la nostra biblioteca particular. Me'l vaig llegir el curs passat i em va agradar moltíssim, tant per la història que explica com per la forma que té l'autora d'anar donant-nos les opinions i sentiments de cada personatge. Us felicito, una tria molt encertada!
    Jo tinc l'exemplar en anglès, perquè me'l vaig comprar per practicar... És força senzill de llegir ja que representa que la història l'explica el mateix Auggie i els seus amics, i per tant el llibre reprodueix la manera de parlar i pensar de nens d'uns 11 anys. Us el puc deixar si voleu!
    Fins la propera!
    Núria

    ResponElimina
  2. M'encantaria poder disposar d'un exemplar en anglès!!! Si ens el fas arribar jo mateix el re-llegiria de nou en original. Moltes gràcies!
    També tenim una còpia que ens va deixar l'Elisenda, aquest en català. En Josep Maria ja se l'ha demanat, però encara no. Així doncs, anem a totes amb el Wonder!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Trobo molt bé la tria d'aquest llibre. Tindre l'oportunitat de tornar a rellegir-lo de nou.

      Elimina