dijous, 5 d’abril del 2018

43. Te esperaré toda mi vida, una grata sorpresa. Una opinió de Meritxell Sanchis

Resultado de imagen de Te esperaré toda mi vidaEl llibre Te esperaré toda mi vida de la Megan Maxwell m'ha sorprès gratament. Segurament si jo hagués anat a la llibreria a buscar un llibre no l'hagués comprat. Sóc més de llibres de misteri, de suspens, ... Quan el Joan me'l va donar no me'l vaig mirar gaire bé però em vaig proposar donar-li una oportunitat perquè tenia un compromís amb el Club de lectura. I vet aquí, que a mesura que anaven passant els capítols el llibre m'ha enganxat cada cop més. Desitjava que arribés la nit (que és quan jo llegeixo), per veure que els hi passava a les tres protagonistes, la Julia, la Juana i la Montse. La lectura ha sigut molt fàcil, l'autora ha sabut enganxar-te des del primer moment. El vocabulari és senzill i fàcil d'entendre.

Gràcies Club de lectura per afegir aquest llibre a la llista.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada