dimecres, 4 d’abril del 2018

42. La llibreria, val la pena trepitjar als altres? Per Irene Pardo

Irene Pardo és la mare de la Clàudia Barbens de sisè curs i s'estrena al club de lectura de l'escola amb una nova opinió sobre La llibreria, la catorzena que rebem.
Moltes gràcies Irene i benvinguda tu també!
Resultado de imagen de la libreria penelope fitzgeraldBon dia a tothom, jo vaig triar el llibre La llibreria i ara em toca fer la meva anàlisi. No m'agradaria fer "espòilers", aquesta paraula tan de moda últimament, és a dir, explicar massa del llibre. Llavors he tafanejat pel blog els comentaris que hi havia i vaig veient que no ha agradat massa o potser s'esperava més d'ell. Potser teniu raó, és un llibre senzillet, però no m'ha importat llegir-ho, ja que es llegeix molt ràpidament i potser treus algunes conclusions. La meva és la següent: a les persones ens costa molt els canvis, sobretot quan estàs en una posició acomodada i és possible que sigui la mateixa por a perdre aquest "poder" o una petitíssima part d'aquest, el que fa que les persones siguem egoistes i fins i tot cruels amb la resta. Val la pena trepitjar als altres? Depèn d'un mateix i el primer que hem de fer és adonar-nos-en que ho fem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada