diumenge, 31 de març del 2019

"Irene", una opinió de Meritxell Sanchis

Resultat d'imatges de irene de pierre lemaitreHa sigut un llibre que des del primer moment m'ha enganxat. 
L'he llegit en poc temps, tenint en compte que només llegeixo abans d'anar a dormir.
Durant el dia anava recordant seqüències del llibre i no trobava el moment que arribés la nit per continuar la lectura.
He de dir que és un llibre "duret", però a mi m'agraden molt els llibres de misteri i aquest compleix totes les meves expectatives.
Us animo a llegir-lo i que en puguem parlar ben aviat.
M'agradaria comentar-vos un aspecte, però faria "spoiler" als que encara no se l'han llegit i no és just. Així que ànims i a llegir molt.
Jo ja he començat el segon, Àlex, i de moment un 10 com el primer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada