dissabte, 23 de març del 2019

LA NIT, de Laia Massó Virgili

La  nit és un somni.
La nit  és el moment on tot sembla agafar una tonalitat màgica,
una resplendor profunda i meravellosa.
A la nit pots somiar
pots fer realitat coses impossibles, poden ocorre miracles impensables, 
només dominats per la teva imaginació.
La nit és fantasia.
Una fantasia on tot és possible, on tu governes totes les coses
i els teus sentiments poden desbordar-se.
La nit és un viatge.
Es un viatge  per dins el teu cor, que hi pots anar si vols 
i pots permetre passar qui tu vulguis.
La nit és del somiador.
Als somiadors els pertany la nit. Seu és el moment
on  tot es deix portar per la màgia.
La nit és màgica.
Es màgia i ficció ; imaginació i poder. Pots somiar, sentir,
dominar i pensar amb el cor.
La nit és poder.
Poder de poder canviar el centre del món, ho pots ser tu, o serà ell.
Tu domines, tu pots escollir.
La nit és un llac.
Un llac on desemboquen rius de llàgrimes,
On s’ofeguen totes les penes.
La nit és un somni.
Ell és la nit, la meva nit , és el meu cor, el centre del meu món, la meva inspiració;
Ell ho és tot. Ell és un somni. Només el meu somni.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada