dimecres, 21 de febrer del 2018

10. La llibreria, una opinió a cura de Núria Comas

Núria Comas, mare de l'Adrià Pallejà de 5è curs de Primària, és una gran lectora que ja des del curs passat porta col·laborant en les nostres iniciatives d'impuls a la lectura. Ens comentava que La Llibreria ha estat un llibre que l'ha fet reflexionar, un fet que ens alegra molt, i més ara que ha decidit compartir amb nosaltres la seva opinió.
Resultado de imagen de la libreria penélope fitzgeraldVaig triar La llibreria de la Penelope Fitzgerald guiant-me bàsicament pel títol. Els llibres, llibreries, biblioteques... m'atrauen, i els llibres que parlen sobre llibres i sobre la lectura em fascinen! Així que m'hi vaig llançar de cap. Me l'he acabat fa poques hores, i encara tinc la Florence Green al cervell i al cor, quan al final del llibre abandona el seu poble. Quin final! Potser hauria estat bé que hagués baixat una mena d'àngel Sant Gabriel, com als Pastorets nadalencs, per derrotar el mal i fer vèncer la bondat!
M'ho he passat molt bé llegint-lo, m'he alegrat quan la Florence aconsegueix obrir la llibreria, he rigut amb l'èxit de vendes d'una novel·la una mica "fresca", i m'he enrabiat amb les conxorxes d'un grup de veïns impresentables. I m'hauria encantat poder-me passejar per la llibreria d'Old House! 
Ha estat una lectura fantàstica i estic molt contenta d'haver-la descobert gràcies al Club!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada