dijous, 4 d’abril del 2019

Quin criteri seguiu per escollir el proper llibre que caigui a les vostres mans? Teniu llistes interminables de llibres pendents?

Imatge relacionadaM'agraden els llibres que parlen de la vida, coses personals, l'actitud com s'enfronten als problemes o coses bones, m'agrada veure la visió dels altres, les diferents opcions ja que tots som molt diferents i actuem de manera molt diferent a tot. Crec que d'això puc treure coses bones!
(Irene Pardo)
Jo, tot i que tinc una bona llista de llibres pendents, mai puc evitar de col·locar-ne un (o dos, o tres...) entre llibre i llibre de la llista i així, clar, es fa impossible de completar mai 😅
El que sí que tinc com a criteri, és que quan porto el 10% llegit em pregunto a mi mateix si el llibre m'està agradant, i si no és així, el deixo (la vida es molt curta, i tenim molts llibres meravellosos per llegir com per perdre temps de lectura en llibres que no ens acaben de fer el pes 😊). El meu proper llibre, per cert, és del Club de Lectura 😉. (Miquel Merino)
Doncs no tinc cap ordre ni criteri ordenat per escollir llibre.
De vegades, si algun autor m'agrada, provo amb d'altres títols del mateix ... però no seguits. D'altres consulto a internet, en webs de gent que em sembli interessant els comentaris que fa de llibres. O senzillament em planto a la llibreria i vaig resseguint els llibres que veig exposats.També he de dir que no sempre llegeixo novel·la. Hi  ha temporades que em canso de llegir ficció i opto per buscar d'altres temàtiques. Llavors el meu camp de cerca es redueix: ara, per exemple, porto alguns d'Història (amb un parèntesi per llegir "Irène" per seguir una mica les recomanacions del club de lectura) i de moment em sembla que em mantindré en aquest registre.
(David Barbens)
Jo busco per internet els llibres més venuts i llegeixo la sinopsi. També em fixo molt en la portada. Si em crida l'atenció o no.
Libres pendents: acabar la tetralogia de Pierre Lamaitre i de moment res més. Estic oberta a qualsevol proposta.
(Meritxell Sanchis)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada