dimecres, 10 d’abril del 2019

Noèlia contesta la pregunta...

Resultat d'imatges de which book?En quant als llibres, sempre tinc la sensació que se m'escapen grans històries que hauria de llegir per això sempre estic a la "caça" d'elles: a la biblioteca, a llibreries, blogs, recomanacions, clubs de lectura 😉...
Gènere: dins de la novel·la, pràcticament tot. 
Llavors faig llistes interminables que, evidentment, no exhaureixo mai o bé els acabo comprant i fent una muntanya de llibres a la tauleta que tampoc desapareix mai ( que bé! ).
Quan he d'escollir un llibre d'entre tot aquest garbuix de llibres em deixo portar pel moment emocional o l'instint, el que em ve més de gust. No és una tria racional; a vegades és per la portada, a vegades és per continuar amb el mateix autor/a que m'ha agradat....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada