dijous, 18 d’abril del 2019

Els llibres de Sant Jordi

S'apropa Sant Jordi i iniciem proposta nova:
Quin llibre rebràs, has demanat, et fa il·lusió o t'auto-regalaràs per Sant Jordi?
Les opcions estan obertes i les possibilitats són infinites.
Participa i farem un bon ventall de propostes!
Resultat d'imatges de l'amant xinès de margarida aritzeta1) Joan Abentín: "L'Amant xinès" de Margarida Aritzeta
Em fa gràcia llegir el primer episodi de la Mina Fuster abans del debat de l'escola amb l'autora. Vaig començar amb el tercer i ara vull fer una lectura retroactiva dels dos primers episodis.
Resultat d'imatges de El millor d'anar és tornar2) Meritxell Sanchis: El llibre que sé segur que em compraré és l'últim de l'Albert Espinosa "El millor d'anar és tornar". M'he llegit tots els seus llibres i aquest no pot ser menys. De la resta, doncs encara no ho sé. No m'he decidit. Són molts els llibres que m'agraden així que em deixaré portar per les paradetes de llibres de la Rambla i aquells llibres (em poso un màxim de tres perquè en podria comprar molts) que em diguin alguna cosa quan me'ls miri, seran els que compraré.
Resultat d'imatges de Persecució', de Toni Sala3) David BarbensPer Sant Jordi possiblement em faré regalar 'Persecució', de Toni SalaDe totes maneres, veient paradetes puc decidir per qualsevol altre que m'entri pels ulls.
Resultat d'imatges de Voz, de Christina Dalcher4) Miquel MerinoJo en lloc de dir quin llibre m'espero, diré quin regalaré: Voz, de Cristina Dalcher. Es tracta d'una distopia feminista en la linea de "El cuento de la criada", on el govern ha prohibit a les dones parlar mes de 100 paraules al dia. Ni una més, en cas contrari, seran castigades. Tampoc els està permès llegir ni treballar. Una proposta interessant que espero que li agradi 😉
Resultat d'imatges de L'AMIC ESCOCÈS de MARIA BARBAL5) Jordi BenaigesL'AMIC ESCOCÈS de MARIA BARBAL perquè tanca el cicle de PEDRA DE TARTERA
6) Noèlia Sergio: Aprendre a parlar amb les plantes de Marta Orriols. Fa temps que sento que val molt la pena, va ser premi Òmnium al millor llibre del 2018 i a més és d'Edicions del Periscopi, que trobo que té uns llibres tan originals com la seva imatge.

Resultat d'imatges de El extraño verano de Tom Harvey de Mikel SantiagoEl extraño verano de Tom Harvey de Mikel Santiago. Aquest serà el tercer llibre que llegeixo seu i he de dir que té una lectura addictiva. Trobo que no té tota la difusió que es mereix.
7) Marcel Pallejà: 3 que m'han regalat:
- Tres dies a la presó, de Gemma Nierga i Jordi Cuixart.
- L'espasa i la llavor, de Jordi Nogués.
- Els meus cafès amb gent interessant, de Jordi Basté.
Auto-regalat:
- L'amant xinès, de la Margarida Arizeta.
Resultat d'imatges de El fibló de la Sílvia Soler8) Mª Teresa Iglesias: El llibre que m'ha arribat per Sant Jordi, és El fibló de la Sílvia Soler. Tinc molt bones expectatives...

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada