dilluns, 1 d’octubre del 2018

Neus Gomis, La noia del tren. Em va enganxar i hipnotitzar completament.

Resultat d'imatges de La noia del trenHe de dir que al llegir les primeres pàgines se'm va fer una mica pesat, ja que no acabava d'entendre aquests salts en el temps i no m’acabava d’enganxar. Veia una noia que observava la vida dels altres des del tren quan anava a treballar. Però, poc a poc, anava veient que els personatges explicaven el seu dia i les coses que els estaven passant i em vaig començar a intrigar si tot era fictici, si la noia del tren ho imaginava, ho somiava o era real. Fins que em va enganxar i hipnotitzar completament i en tres dies l'he acabat perquè tens ganes de saber com acabarà tot plegat. Per res del món et pots arribar imaginar un final així tan descabellat. Després de llegir-lo crec segurament que veuré la pel·lícula, a veure com ho han desenvolupat. Jo el recomano força, ja que es una novel·la molt intrigant. Descriu molt bé l’escenari i com són els personatges, de manera que sembla que els puguis veure.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada