dilluns, 15 d’octubre del 2018

Hola, ¿te acuerdas de mi?... Aquest llibre m'ha arribat al cor, per Neus Gomis.

Resultado de imagen de Hola ¿te acuerdas de mi?Aquest és el quart llibre que he llegit d'aquesta autora que vaig descobrir el curs passat arrel del club. Però dels quatre és el que més m'ha arribat al cor, ja que sabem que estem llegint una història real. A més, està escrit amb molt de gust i delicadesa que ens deixa amb la boca oberta. En moltes ocasions se m'ha posat la pell de gallina. La primera part del llibre és ben real perquè explica la història d'amor de la seva mare, la segona part és fictícia. Ella fa que acabi feliçment, tot i que la història de la seva mare no acaba igual de bé. He de dir que al llegir-lo he viscut sentiments diferents i he plorat i tot al veure les seves notes personals. Puc dir que aquest llibre m'ha arribat al cor. 
Ara podem entendre perquè l'autora és una dona guerrera, lluitadora i que ha sabut plantar cara a la vida i tot, gràcies a la seva mare que ha lluitat sola per donar-li un gran futur.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada