diumenge, 3 de febrer del 2019

Què estem llegint?

Resultat d'imatges de what are you readingIniciem des del Club de Lectura una investigació d'allò més divertida: 
Què estàs llegint en aquests moments?
Amb la vostra col·laboració podem crear una secció d'intimitat literària d'allò més indiscreta!
1) Núria Comas (Els vells amics, de Sílvia Soler)
2) Joan Abentín (Els morts no parlen, de Miquel Aguirre)
3) Rosa Maria Caparròs (Nosaltres en la nit, de Kent Haruf)
4) Meritxell Sanchis (La noia del vestit blau, de Laia Vilaseca)
5) Sonia Mamzeridis (Atada a ti, de Sylvia Day)
6) David Barbens (El Mediterráneo, de John Julius Norwich)
7) Noèlia Sergio (Las uvas de la ira, de John Steinbeck)
8) Eduard Boada (Serotonina, de Michel Houllebecq)
9) Cristina Navarro (Los ritos del agua, d'Eva García Sáenz de Urruti)
10) Miquel Merino (La veritat és que sóc un lector potser un pèl atípic, i normalment llegeixo 3-4 llibres alhora. Val a dir que això no és cap mèrit, més aviat una condemna, perquè trigo molt més en acabar un llibre, però tinc aquesta mena de "bulímia literària", què hi farem...
Ara mateix pel llit tinc l'antologia Cuentos completos, de Roald Dahl; pel sofà acabo de començar Perros Salvajes de l'Ian Rankin, un escriptor de novel·la negra de raça; i pel WC (em fa vergonya dir-ho, però segur que no soc l'únic que llegeix al wc :-p) tinc Los del sud us matarem a tots, una divertida novel·la sobre un futur post-apocalíptic català)
11) Rosa Cardona (Camí de sirga, de Jesús Moncada)

2 comentaris:

  1. La veritat és que soc un lector potser un pèl atípic, i normalment llegeixo 3-4 llibres alhora. Val a dir que aixó no és cap mèrit, més aviat una condemna, perquè trigo molt més en acabar un llibre, pero tinc aquesta mena de "bulímia literària", què hi farem...
    Ara mateix pel llit tinc l'antologia "Cuentos completos", de Roald Dahl; pel sofà acabo de començar "Perros Salvajes" de l'Ian Rankin, un escrpitor de novel·la negra de raça; i pel WC (em fa vergonya dir-ho, però segur que no soc l'únic que llegeix al wc :-p) tinc "Los del sud us matarem a tots", una divertida novel·la sobre un futur post-apocalíptic català.

    ResponElimina
  2. Ostres, doncs no he llegit cap llibre dels que estan llegint els companys, quina diversitat més rica!
    Salut!

    ResponElimina