dimecres, 16 de maig del 2018

Wonder, comença l'aventura!. Ens ajuda Noèlia Sergio.

Resultat d'imatges de wonder libro
Important, segons el meu criteri, pels lectors del club que vulguin llegir aquest llibre: treure's 25 anys de sobre ( o 30...)! 
És un llibre de literatura juvenil i des d'aquest punt de vista es pot explicar el llenguatge planer, les frases senzilles, els capítols molt curts que fan de lectura ràpida el llibre. La història m'ha semblat molt tendra i és dels llibres que tanques amb un somriure als llavis.  És cert que tracta dos temes molts durs com són el bullying i les malalties rares però al meu parer ho fa de manera molt superficial. Tot el món Wonder és perfecte: pares comprensius i estimuladors, escola inclusiva amb mestres que estimulen el pensament crític de l'alumne, un protagonista amb una intel·ligència emocional que ja voldríem molts adults, etc... Ara, està ple de preceptes (ho he copiat del llibre eh...) que valen molt la pena dedicar uns minuts per a reflexionar sobre el seu significat i unes quantes situacions que estic segura que ens hi hem trobat tots. Em sembla molt recomanable per tot el jovent, sobretot si després hi ha un treball de reflexió sobre el respecte envers els altres, l'expressió d'emocions i el plaer de ser considerat.
M'han quedat un parell de coses més per comentar però les guardaré per la trobada del club del dia 6 de juny. És més divertit parlar de llibres quan et repliquen....

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada